Stażysta – Wsparcie Help-Desk

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres Obowiązków:

  • Wsparcie użytkowników w bieżącej pracy na głównych Systemach Informatycznych między innymi Microsoft Dynamics CRM, Share Point
  • Wsparcie Działu przy obsłudze zgłoszeń help-desk (nie wymagających wiedzy informatycznej)
  • Pomoc w testowaniu funkcjonalności systemów informatycznych między innymi Microsoft Dynamics CRM, Share Point oraz innych systemów w organizacji
  • Wprowadzanie zbiorczych danych do systemu, ich modyfikacja i czyszczenie
  • Tworzenie dokumentacji seryjnych
  • Weryfikacja jakości i poprawności danych w systemach
  • Wsparcie działu w codziennej pracy

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
  • Dyspozycyjność 40 godz. tygodniowo
  • Umiejętność analitycznego myślenia i koncentracji na szczegółach
  • Dociekliwość, dokładność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Komunikatywność
  • Mile widziani studenci z chęcią do nauki i rozwoju
  • Umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • Przeszkolenie i wdrożenie od podstaw
  •  Pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania
  •  Udział we wdrożeniu głównego systemu operacyjnego w organizacji
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem na rynku
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji poprzez przycisk: Aplikuj

Wyszukaj oferty pracy


Zostaw nam swoje CV!

Chcesz do nas dołączyć, ale nie możesz znaleźć interesującej Cię oferty? Wyślij swoją aplikację, a my rozpatrzymy ją podczas przyszłych projektów rekrutacyjnych.

Aplikuj »

Akcja Szerlok

Akcja Szerlok to system poleceń na stanowiska w naszych biurach. Jeśli jeden z naszych pracowników biurowych polecił Ci pracę u nas, zgłoś się już teraz.

Aplikuj »