Stażysta w Zespole Obsługi Klienta z j. niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:

  • wsparcie i rozwiązywanie sytuacji problematycznych związanych z zatrudnionym personelem opiekuńczym
  • udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez Klientów z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Polski
  • bieżący kontakt z personelem opiekuńczym w kwestiach reklamacyjnych
  • podejmowanie decyzji w kwestiach spornych dotyczących personelu opiekuńczego
  • przygotowywanie i wysyłka dokumentów dotyczących kwestii reklamacyjnych
  • sporządzanie bieżących zestawień i analiz na potrzeby przełożonego/zespołu
  • aktualizacja danych oraz wprowadzanie danych do systemu

Wymagania:

 komunikatywna znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie)

  • umiejętność redagowania oficjalnych pism w języku polskim
  • znajomość podstaw obsługi klienta
  • komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne oraz organizacyjne
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • dokładność, skrupulatność

Oferujemy:

  • pracę w uśmiechniętym i sympatycznym zespole pełnym energii do działania
  • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
  • możliwość wykorzystania j, niemieckiego w codziennej pracy
  • zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia
  • komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o aplikowanie przez przycisk: Aplikuj

Wyszukaj oferty pracy


Zostaw nam swoje CV!

Chcesz do nas dołączyć, ale nie możesz znaleźć interesującej Cię oferty? Wyślij swoją aplikację, a my rozpatrzymy ją podczas przyszłych projektów rekrutacyjnych.

Aplikuj »

Akcja Szerlok

Akcja Szerlok to system poleceń na stanowiska w naszych biurach. Jeśli jeden z naszych pracowników biurowych polecił Ci pracę u nas, zgłoś się już teraz.

Aplikuj »