Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (z jęz. niem.)

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • wsparcie i rozwiązywanie sytuacji nietypowych
  • udział w procesie rozpatrywania reklamacji
  • bieżący kontakt z partnerami handlowymi i klientami
  • wprowadzanie i aktualizacja danych
  • udział w podejmowaniu decyzji finansowych
  • przygotowywanie i wysyłka dokumentów dotyczących reklamacji
  • sporządzanie bieżących zestawień i analiz na potrzeby przełożonego/zespołu

Z Twojej strony oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie)
  • komunikatywności, wysokich zdolności interpersonalnych oraz organizacyjnych
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office

Dołączając do nas zyskujesz:

  • pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania;
  • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej;
  • możliwość zdobywania nowych kompetencji miękkich poprzez udział w szkoleniach i warsztatach organizowanych przez firmę;
  • jasny i przejrzysty system wynagrodzeń oparty na wynikach pracy (podstawa + prowizja);
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport;
  • komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji poprzez przycisk: Aplikuj

Wyszukaj oferty pracy


Zostaw nam swoje CV!

Chcesz do nas dołączyć, ale nie możesz znaleźć interesującej Cię oferty? Wyślij swoją aplikację, a my rozpatrzymy ją podczas przyszłych projektów rekrutacyjnych.

Aplikuj »

Akcja Szerlok

Akcja Szerlok to system poleceń na stanowiska w naszych biurach. Jeśli jeden z naszych pracowników biurowych polecił Ci pracę u nas, zgłoś się już teraz.

Aplikuj »