Specjalista ds. Utrzymania Klienta (z językiem niemieckim)

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • badanie poziomu satysfakcji personelu opiekuńczego i klienta
  • analizowanie przyczyn wypowiedzeń umów
  • podejmowanie działań mających na celu utrzymanie dobrych relacji z klientem
  • redagowanie pism oraz inne zlecone zadania

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – wymagane
  • komunikatywność, kreatywność, asertywność oraz dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office

Oferujemy:

  • pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania
  • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
  • możliwość zdobywania nowych kompetencji miękkich poprzez udział w szkoleniach i warsztatach organizowanych przez firmę
  • wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport
  • komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji poprzez przycisk: Aplikuj

Wyszukaj oferty pracy


Zostaw nam swoje CV!

Chcesz do nas dołączyć, ale nie możesz znaleźć interesującej Cię oferty? Wyślij swoją aplikację, a my rozpatrzymy ją podczas przyszłych projektów rekrutacyjnych.

Aplikuj »

Akcja Szerlok

Akcja Szerlok to system poleceń na stanowiska w naszych biurach. Jeśli jeden z naszych pracowników biurowych polecił Ci pracę u nas, zgłoś się już teraz.

Aplikuj »