rozmiar tekstu: AAA
Switch to high contrast

Poradnik

Promedica24>Poradnik>Ubezpieczenie w trakcie wyjazdu

Ubezpieczenie na wyjazd do pracy za granicą

Wszyscy opiekunowie współpracujący z Promedica24 objęci są dodatkowym ubezpieczeniem na czas wyjazdów za granicę. Nasi opiekunowie przebywający za granicą w każdej chwili mogą skontaktować się telefonicznie lub mailowo ze swoim koordynatorem kontraktu.

Ubezpieczenie obejmuje pokrycie między innymi:  kosztów transportu medycznego, kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków. 

Ubezpieczyciel ERV zapewnia całodobowy kontakt z Centrum Alarmowym w języku polskim i angielskim. Dodatkowo od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 istnieje możliwość zgłoszenia w języku niemieckim.

Podczas rozmowy konsultant Centrum Alarmowego ERV weryfikuje dane osobowe oraz ustala termin wizyty w jednym z ośrodków medycznych, a także poinformuje, czy wizyta odbędzie się bezgotówkowo.

Numer do Centrum Alarmowego ERV: +48 58 309 11 00

W przypadku konieczności skorzystania z pomocy medycznej należy:

  • zadzwonić do Centrum Alarmowego ERV i poinformować o konieczności skorzystania z pomocy lekarskiej, podając swoje dane osobowe, nazwę firmy, która ubezpiecza opiekunkę/a (Promedica24) i dokładny opis problemu zdrowotnego,
  • Centrum Alarmowe ERV w ciągu godziny od czasu otrzymania zgłoszenia oddzwoni z informacją, do jakiej placówki medycznej należy się udać i czy rozliczenie kosztów leczenia może odbyć się bezgotówkowo,
  • po weryfikacji zgłoszenia i wydaniu pozytywnej opinii przez Centrum Alarmowe, należy postępować według wytycznych przekazanych przez pracownika Centrum Alarmowego, podczas rozmowy telefonicznej. Udając się do lekarza należy zawsze mieć przy sobie Potwierdzenie Ochrony, swój dowód osobisty oraz podpisaną Kartę Assistance ERV.

W przypadku, kiedy leczenie wymaga opuszczenia przez opiekuna miejsca wykonywanych usług, jest on zobowiązany do natychmiastowego zgłoszenia tego faktu managerowi kontraktu lub skontaktowania się z zespołem Contact Center Promedica24 pod numerami telefonów:

+48 22 250 55 55 od pn. do pt. w godzinach: 8:00 – 17:00

+48 662 162 068  lub  +48 22 250 55 66 – całodobowa infolinia alarmowa Promedica24

Szczegóły dotyczące zasad postępowania w przypadku zachorowania stanowią suplement do umowy o współpracę pomiędzy opiekunem a Promedica24.  Każdorazowo są one dołączane do dokumentów wyjazdowych.

Zwrot kosztów leczenia:

W przypadku ubiegania się o zwrot kosztów leczenia, jeżeli zostały one pokryte we własnym zakresie lub rachunki wymagają opłacenia przez ubezpieczyciela konieczne jest przesłanie do ubezpieczyciela ERV niezbędnej dokumentacji:

  • oryginały lub duplikaty rachunków za udzieloną pomoc medyczną i lekarską
  • formularz kosztów leczenia, uzupełniony i podpisany
  • inne dokumenty zawierające opis udzielonej pomocy – diagnozę (nie wymagane, jeżeli znajduje się ona na rachunku za pomoc medyczną)
  • inne oryginały dowodów zapłaty – np. rachunki (paragony) z apteki, za dojazdy do lekarza

Ważne:

  • każdą szkodę (problem zdrowotny i związane z tym koszty i rachunki) trzeba zgłosić ubezpieczycielowi ERV
  • w formularzu kosztów leczenia trzeba zaznaczyć, które rachunki zostały opłacone, a które wymagają zapłaty
  • własny numer konta powinien być podany, w przypadku, gdy opiekun poniósł koszty leczenia

Wszystkie dokumenty należy przesłać listem poleconym na adres:
EVR Oddział w Polsce
Dział Likwidacji Szkód
ul. Chmielna 101/102
80-748 Gdańsk

Dokumenty do pobrania:

Zadzwoń do nas:

22 250 55 00


poniedziałek - niedziela / 8:00 - 20:00

Zostaw dane. Oddzwonimy:

Pola oznaczone * są obowiązkowe

Promedica24 najbliżej Ciebie

Zapraszamy do odwiedzenia jednego z naszych oddziałów w całej Polsce.

Znajdź oddział

Promedica Care Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest certyfikowana w zakresie rekrutacji opiekunek osób starszych (DEKRA) oraz zarządzania jakością w opiece nad osobami niesamodzielnymi (TÜV Rheinland).