Sytuacje nagłe

  1. Promedica24 >
  2. Praca opiekunki >
  3. Sytuacje nagłe >
  4. Ważne numery telefonów

Ważne numery telefonów

Telefony alarmowe w Niemczech

  • Policja / POLIZEI IN DEUTSCHLAND – 110
  • Straż Pożarna / NOTRUF/FEUERWHER IN DEUTSCHLAND – 112
  • Pogotowie ratunkowe / RETTUNGSDIENST RUFEN – 112

Dzwoniąc pod numer 112, nastąpi połączenie z Centrum Powiadamiania Ratunkowego (CPR), które przekieruje rozmowę w zależności od sytuacji na policję, pogotowie lub straż pożarną.

Dzwoniąc pod numery alarmowe, należy mieć przygotowane następujące informacje:

  • miasto
  • ulica
  • numer domu i mieszkania
  • imię i nazwisko podopiecznego

Należy pamiętać, że rozmowa zostanie zakończona przez ratownika – nie należy wcześniej się rozłączać.

Numery kontaktowe

  • Menadżer Kontraktu, który organizuje nasz wyjazd, podaje numer kontaktowy bezpośrednio do siebie.
  • +49 201 61 61 61 51 – telefon dla Opiekunów przebywających na terenie Niemiec umożliwiający połączenie się z naszym biurem w Warszawie bez narażania podopiecznych na koszty rozmowy zagranicznej. Koszt takiej rozmowy jest taki sam, jak koszt połączenia lokalnego na terenie Niemiec.
  • +48 22 250 55 55 – telefon kontaktowy w czasie świadczenia usług na terenie Niemiec i Polski. Dzwoniąc pod ten numer, połączymy się z biurem w Warszawie. Koszt rozmowy wyniesie tyle, ile rozmowa międzynarodowa (kiedy dzwonimy z Niemiec).
  • +48 662 162 068 – telefon alarmowy Promedica24 – centrala w Polsce poza godzinami pracy biura, tj. po godzinie 17:00 oraz w dni wolne od pracy. Pod ten numer dzwonimy wyłącznie w sytuacjach awaryjnych, wymagających pilnej interwencji.
  • +48 22 44 87 222 – Promedica24 – centrala w Polsce.
  • +48 58 309 11 00 – numer do ubezpieczyciela Europäische Reiseversicherung.

Telefon kontaktowy dla opiekunek: +48 22 250 55 55

Pod tym numerem można się zgłaszać w następujących sprawach:

  • naliczanie wynagrodzenia, zasady naliczania, otrzymane przelewy
  • przedłużenie kończącej się umowy, pytania dotyczące zawartej umowy
  • zgłoszenie i potwierdzenie gotowości do wyjazdu, powrotu do stałego podopiecznego
  • zmiana danych kontaktowych – np. nr telefonu czy adresu do korespondencji
  • zaświadczenie o zarobkach/zatrudnieniu
  • potwierdzenie ubezpieczenie, RMUA, zgłoszenie członków rodziny do ubezpieczenia, dodatkowe ubezpieczenie w podróży
  • informacje w sprawie otrzymanej propozycji wyjazdu
  • informacje odnośnie stanu zdrowia podopiecznego, warunków na miejscu
  • konieczności skorzystania z pomocy lekarskiej na terenie Niemiec/Anglii
  • otrzymanej korespondencji w trakcie pobytu na terenie Niemiec, Anglii lub Polski
  • inne ważne tematy związane ze świadczeniem usług na terenie Niemiec, Anglii lub Polski

W poniższych sprawach osobą kontaktową jest Specjalista ds. Rekrutacji:

  • dostarczenie oświadczenia o numerze rachunku bankowego, na który ma być przelewanie wynagrodzenie
  • dostarczenie dokumentów poświadczających status zleceniobiorcy (takich, jak np. zaświadczenie o zatrudnieniu w innych zakładach pracy czy dokumenty poświadczające prowadzenie działalności gospodarczej), możliwość udziału w kursach doszkalających z języka niemieckiego.

W sprawie możliwości udziału w szkoleniu z zakresu opieki możemy zgłaszać się zarówno do Specjalisty do spraw Rekrutacji jak i Menedżera Kontraktu.