Wyszukaj w serwisie

CZAT – nowa funkcjonalność w naszej aplikacji

31 października 2023 Redakcja Promedica24
Oceń ten artykuł

Jesteśmy otwarci na dobre relacje z opiekunami, robimy wszystko aby być dostępni i szybko rozwiązywać problemy. Dlatego w naszej aplikacji wprowadzamy dziś nowe funkcjonalności, z których najważniejsza to czat do komunikowania się z zespołem Promedica24

Choć w najbliższym czasie wdrażamy trzy nowe funkcjonalności w naszej aplikacji (czat, ankiety NPS oraz zatwierdzanie przez opiekunów planu podróży), naszym zdaniem to właśnie czat będzie kolejnym krokiem milowy w ułatwianiu życia naszym opiekunom. Teraz każda opiekunka może rozmawiać z nami na czacie w aplikacji zawsze, gdy tego potrzebuje.

Zacznijmy od aktualizacji

Aby zacząć korzystać z funkcji czatu w aplikacji dla opiekunów niezbędna jest aktualizacja aplikacji. Żeby jej dokonać wystarczy wpisać w sklepie Google Play nazwę naszej aplikacji, tak jak na screenie poniżej. Następnie należy kliknąć przycisk „Aktualizuj”.

Aktualizacja naszej aplikacji jest prosta

Ważne! W ciągu najbliższych dni w aplikacji każdego z naszych opiekunów pojawi się nowa zakładka w panelu menu. Jeśli w Twojej aplikacji jeszcze jej nie ma prosimy o cierpliwość – wdrażanie funkcjonalności u wszystkich naszych opiekunów może zając kilka dni.

Tak będzie wyglądać nasza aplikacja z obecną zakładką czatu:

Po kliknięciu w zakładkę należy wybrać czat z Promedica24:

Następnie należy kliknąć w temat, którego dotyczy zgłaszana sprawa:

Wysyłając do nas wiadomość poprzez czat, Twoje zgłoszenie trafia do specjalisty w zakresie wybranego tematu. Jesteś na bieżąco informowany o postępach w załatwianiu sprawy. Wszystko to dlatego, że staramy się stawiać potrzeby opiekunów na pierwszym miejscu i szybko i rzetelnie realizować każde zgłoszenie.

Dlaczego warto korzystać z chatu w naszej aplikacji?

Szybkie działanie

Niektóre zgłoszone przez Ciebie sprawy załatwiamy od ręki, nawet w przeciągu godziny. Dołożymy wszelkich starań, abyś na wyjaśnienie bardziej złożonych spraw poczekała niewiele dłużej. Jeśli sprawa jest szczególnie wymagająca, zawsze możemy przekierowac ją na rozmowę telefoniczną.

Przejrzystość
Dzięki temu, że masz wgląd w historię korespondecji, nasza komunikacja poprzez czat jest transparentna.

Bezpośredniość

Twoje zapytanie trafia zawsze bezpośrednio do odpowiedniego działu i osoby, która posiada kompetencje, aby szybko udzielić Ci pomocy.

Kontrola

Jako nasz opiekun jesteś na bieżąco informowany o statusie sprawy – masz więc pełną wiedzę na temat tego, na jakim etapie rozwiązywania problemu jesteśmy.

Zapraszamy do testowania nowych funkcjonalności i dzielenia się z nami opinią!