Czy przydaje mi się aplikacja dla opiekunów? – wywiad z opiekunką
Nasza aplikacja od kilku tygodni cieszy się popularnością wśród naszych opiekunów. Większość ze świeżo upieczonych użytkowników gorąco poleca naszą nowinkę i określa ją jako „bardzo przydatną”. My jednak chcielibyśmy wiedzieć więcej😊 Dlatego wybranym opiekunom zadaliśmy kilka bardziej szczegółowych pytań na temat naszej aplikacji.
Pani Maria to opiekunka z Torunia. Na kontrakty z nami jeździ już ponad dwa lata. Naszą aplikację pobrała jako jedna z pierwszych, tuż przed wyjazdem na kontrakt do Stuttgartu.
– Od kiedy korzysta Pani z naszej aplikacji? Jak się Pani o niej dowiedziała?
– O aplikacji dowiedziałam już podczas rozmowy rekrutacyjnej. Rekruterka opowiedziała mi o tej nowości w Waszej ofercie. Nie ukrywam, że początkowo byłam dość sceptycznie nastawiona. Myślałam, że aplikacja niczym mnie nie zaskoczy, bo wydawało mi się, że na opiece nad seniorami już zęby zjadłam. Kiedy wróciłam do domu, pomyślałam, że nie zaszkodzi spróbować.
– I warto było?
– Muszę przyznać, że tak. Niezależnie od doświadczenia w opiece, są w tej branży rzeczy, które nie pozwalają skupić się na pracy tak, jakby się chciało. Aplikacja rozwiązuje ten problem.
-W jaki sposób? Może Pani podać jakiś przykład?
– Dla mnie zawsze problematyczne były kwestie związane z finansami. Miałam trudność z ostatecznym rozrachunkiem, wyliczeniem potrąceń, bonusów oraz zapamiętaniem, kiedy dostanę przelew itp. Zamiast skupić się na pracy, stresowałam się kwestiami finansowymi. W aplikacji wszystko jest pokazane czarno na białym. Uważam, że to krok w dobrą stronę, bo wynagrodzenie to kwestia kluczowa dla większości opiekunek.
– Czy napotkała Pani jakieś problemy związane z aplikacją?
– Zawsze wydawało mi się, że jak wiele dojrzałych kobiet, nie mam pojęcia o nowych technologiach. Dlatego miałam lekki stresik, że nie dam rady poradzić sobie z instalacją i używaniem aplikacji. Potrzebowałam niewielkiej pomocy na początku. Potem było już z górki!
– Jeśli mogłaby Pani puścić wodze wyobraźni i dodać do naszej aplikacji jedną funkcjonalność, co by to było?
-Szczerze powiedziawszy nie myślałam o tym jeszcze… ale może przydatne mogłaby być jakieś materiały dotyczące języka niemieckiego? Może jakieś fiszki dla osób bardziej zaawansowanych? Uczę się niemieckiego na własną rękę od dwóch lat i nieskromnie przyznam, że radzę sobie całkiem nieźle. Jednak materiałów do nauki nigdy za wiele.
– Z pewnością pomyślimy nad takim rozwiązaniem. Serdecznie dziękuję za rozmowę.
-Również dziękuję.