Kampania „Zrozumieć Starość” w mediach.
Kampania „Zrozumieć Starość” wystartowała 22 lutego i spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem mediów ogólnopolskich oraz indywidualnych odbiorców. Start i cele kampanii Fundacji Zaczyn i Promedica24 zrelacjonowano w niemal stu materiałach dziennikarskich, które dotarły do około 2 milionów odbiorców.
Filip Chajzer testuje kombinezon geriatryczny
O starcie kampanii i jej celach informowały redakcje prasowe z niemal wszystkich regionów Polski. Organizatorzy kampanii opowiadali o problemach osób starszych w Jedyne i Trójce Polskiego Radia, TOK FM, w TVP 3, w portalu o2.pl i wielu innych mediach drukowanych i elektronicznych. 9 marca 2018r. kampania została zaprezentowana w Dzień Dobry TVN – materiał video z użyciem tzw. kombinezonu geriatrycznego przygotował Filip Chajzer.
Dużo uwagi kampanii poświęcił również portal NaTemat.pl, gdzie również skupiono się na kombinezonie pozwalającym poczuć się użytkownikami o 50 lat starzej.
O kampanii informowało również wiele mediów specjalistycznych, takich jak Wirtualnemedia.pl, Proto.pl, ngo.pl czy kampaniespoleczne.pl. Obecnie przygotowywane są kolejne materiały poświęcone kampanii. Planowana jest również emisja spotu w wybranych telewizjach.