Nowa funkcjonalność w naszej aplikacji: podanie o zwrot kosztów
Od następnego tygodnia ruszamy ze wdrożeniem kolejnej aktualizacji naszej aplikacji. Jak wiecie każda aktualizacja wiąże się z nowymi funkcjonalnościami dla Was, użytkowników. Tym razem nowym narzędziem, które wdrażamy będzie możliwość złożenia “podania o zwrot kosztów”. Poniżej dzielimy się instrukcją jak korzystać z nowej funkcjonalności.
Aktualizacja aplikacji “Promedica24 Strefa Opieki”
Aby zacząć korzystać z najnowszej wersji naszej aplikacji należy zainstalować aktualizację. Pokazujemy jak to zrobić na poniższej grafice:
Jak złożyć podanie o zwrot kosztów?
Aplikacja zaktualizowana, czas sprawdzić jej nowe możliwości. Zilustrowaliśmy to na poniższych grafikach:
Jeśli macie pytania, zapraszamy do kontaktu: mobile-support@promedica24.pl
Jeśli jeszcze nie macie naszej aplikacji, serdecznie zachęcamy do jej pobrania.