Nowa kampania reklamowa
Promedica24 prezentuje w swojej najnowszej kampanii reklamowej historie opiekunek i zachęca czytelniczki prasy kobiecej do podjęcia aktywności zawodowej.
Lider rynku usług opiekuńczych – Promedica24 – rozpoczął swoją najnowszą kampanię reklamową. W publikowanych w prasie, głównie kobiecej, prawdziwych historiach opiekunek pracujących dla Promedica24, marketer prezentuje specyfikę zawodu opiekunki i zachęca kobiety w średnim wieku do podjęcia aktywności zawodowej.
Kampania potrwa do trzeciego tygodnia grudnia i obejmie przede wszystkim prasę przeznaczoną dla kobiet, jak np. Przyjaciółkę, Takie jest Życie, czy Panią Domu. Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Media Group, a kreację Promedica24 przygotowała we własnym zakresie. Firma zorganizowała konkurs dla opiekunek, które wysłały swoje najciekawsze historie. Te z kolei posłużyły do przygotowania kreacji. Dorota Bratowska-Świacka, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Promedica24 podkreśla, że pomysł wykorzystania opiekunek pracujących dla firmy był wręcz oczywisty. Do konkursu spłynęło ponad 300 zgłoszeń, co pokazuje, że opiekunki chętnie dzielą się swoimi opowieściami, a w swoim otoczeniu są najlepszymi ambasadorkami marki.
W kolejnych miesiącach firma planuje kolejne kampanie, również wykorzystujące wizerunek swoich opiekunek i oparte o różne media i nośniki reklamowe, w tym spoty telewizyjne.
Materiały do pobrania:
- Komunikat prasowy (.docx)
- Kreacja reklamowa (.jpg)
Promedica24 to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się świadczeniem usług opiekuńczych. W ciągu 10-letniej działalności firmy, do pracy w roli opiekuna seniorów pozyskano ponad 23 tysiące opiekunek, zaś liczba klientów firmy przekroczyła 16 tysięcy. Więcej na www.promedica24.pl