Promedica24 z nowym domem mediowym i agencją reklamową
Promedica24 z nowym domem mediowym i agencją reklamową
Lider rynku usług opiekuńczych – Promedica24 – rozpoczyna rok od wyboru nowego domu mediowego i agencji reklamowej. Budżet mediowy powierza OMD, oddział Macroscope OMD, a obsługę kreatywną zapewni Soho.
Wybór nowego domu mediowego i nowej agencji reklamowej podyktowany jest nową strategią marketingową firmy. Jak informuje Agnieszka Niedziela, kierownik ds. marketingu w Promedica24, OMD zajmie się planowaniem i zakupem mediów, obliczonych na dotarcie do grupy docelowej marketera, tj. kobiet w średnim wieku, zaś agencja reklamowa Soho odpowiadać będzie za kreacje mające na celu budowę wizerunku firmy jako lidera rynku usług opiekuńczych i podkreślenie możliwości aktywizacji zawodowej osób w średnim wieku.
„Liczymy na wsparcie i świeżość spojrzenia na rosnący rynek opieki. Promedica24 jako lider tego rynku chce budować świadomość nowego zawodu, profesjonalnego opiekuna, i pozyskiwać do współpracy osoby zainteresowane rozwojem zawodowym. Dlatego zdecydowaliśmy się powierzyć wsparcie marketingowe zupełnie nowym partnerom.” – mówi Niedziela.
Promedica24 pracuje nad nowymi kampaniami, opartymi o tradycyjny mix mediów, a także wykorzystującymi akcje niestandardowe. Promedica24 nie podaje wysokości budżetu reklamowego.
Materiały do pobrania:
- Komunikat prasowy (.docx)
Promedica24 to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się świadczeniem usług opiekuńczych. W ciągu 10-letniej działalności firmy, do pracy w roli opiekuna seniorów pozyskano ponad 23 tysiące opiekunek, zaś liczba klientów firmy przekroczyła 16 tysięcy. Więcej na www.promedica24.pl