Kroki dla klienta po poleceniu
KROK 1
1
Zgłoś osobę zainteresowaną usługą opieki domowej poprzez zamieszczony poniżej formularz.
KROK 2
2
My kontaktujemy się z potencjalnym klientem i podpisujemy z nim umowę.
KROK 3
3
Jeśli umowa z poleconym przez Ciebie klientem zostanie podpisana, po 30 dniach zadzwonimy do Ciebie i otrzymasz bonus 500 zł.
Wypełnij formularz
Warunki do spełnienia
- Klient polecający musi byś aktywnym klientem Promedica24 zarówno w momencie polecenia, jak i w momencie bonusu.
- Osoba, której polecane są usługi Promedica24 musi wybrać nas na podstawie rekomendacji osoby polecającej i wskazać to przy zawarciu umowy.
- Polecony klient lub odbiorca usługi, na rzecz którego zawarta jest umowa, nie może być w żadnym momencie klientem Promedica24. Ponadto nowy klient lub nowy odbiorca usług nie może mieszkać w tym samym gospodarstwie domowym, co obecny lub były klient/odbiorca usług Promedica24.
- Bonus za poleconego klienta zostanie wypłacony tylko wtedy, gdy Promedica24 zapewni usługi dla nowego klienta nieprzerwanie przez ponad 30 dni. Wszelkie przerwy w umowach nie są brane pod uwagę. Nowy klient musi w pełni uregulować wszystkie należne faktury.
- Zgłoszenie polecenia klienta musi następować przed zawarciem umowy. Weryfikacja poleconego klienta jest przeprowadzana przez nasz dedykowany zespół za pomocą kontaktu telefonicznego w celu potwierdzenia połączenia między stronami polecenia.
- Samoaplikacja (polecenie własnej osoby jako nowego klienta) jest wykluczona.
- Wypłata bonusu jest dokonywana tylko w formie potrącenia z rachunku za opiekę. Nie będzie realizowana płatność gotówkowa.
- Klient w momencie wypłaty bonusu musi być aktywnym klientem firmy Promedica24.
- Promedica24 zastrzega sobie prawo do rozwiązania lub nie zawarcia umowy z nowym klientem.
- Czas trwania akcji do 31.12.2025
- Minimalny wiek polecanego klienta to 18 lat.
- Organizatorem kampanii nagród jest PM24 Betreuungspersonal EU Sp. z o.o. Sp.j. Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa.