Kampanie społeczne Promedica24

Kampania “Odważ się na zmiany!”

Jedną z kluczowych dla Promedica24 wartości jest wspieranie aktywności zawodowej i rozwoju kobiet 50+. Od lat jesteśmy świadkami pozytywnych przemian życiowych, jakich doświadczają współpracujące z nami Panie. Poznaliśmy setki niezwykłych kobiet, które po 50 roku życia zdecydowały się na zmianę zawodu, podjęcie pracy za granicą i naukę języka obcego.

Bardzo chcieliśmy, aby kobiety, które w dojrzałym wieku są gotowe na zmiany i robią to – były zauważone. Dlatego prowadzimy szereg działań, których celem jest motywowanie kobiet 50+ do rozwoju i pozytywnych zmian w życiu.

W ramach kampanii „Odważ się na zmiany” przeprowadziliśmy do tej pory:

  • cykl live’ów, podczas których nasi eksperci motywują dojrzałe kobiety do zmian. Od 2022 zaczęliśmy realizację warsztatów online, na których kobiety będą mogły zdobyć praktyczne umiejętności, które ułatwią im wejście na rynek pracy.

Zobacz nasze ostatnie live’y:

  • badanie „Polko odważ się na zmiany!” zrealizowane na nasze zlecenie przez Instytut badawczy IQS. W 2017 roku wraz z Instytutem badawczym IQS przeprowadziliśmy badanie społeczne, na reprezentatywnej grupie kobiet 50+. Badanie udowodniło jednoznacznie, że Polki 50+ są otwarte na zmiany, chcą pracować, nie boją się nowych wyzwań, chcą się uczyć, podróżować, chcą i potrafią być niezależne. Dzięki badaniu dowiedzieliśmy się nowych, nieraz zaskakujących rzeczy o współczesnych Polkach 50+. Czy wiedzieliście, że przeciętna kobieta po 65 roku życia w Polsce co najmniej dwa razy zaczynała wszystko w życiu od nowa, a motto życiowe większości dojrzałych uczestniczek naszego projektu brzmi “Carpe Diem”? My dowiedzieliśmy się tego właśnie dzięki badaniu.

Do wydarzenia stworzona była również infografika:

  • konkurs „Jak zaczęłam wszystko od nowa” przeprowadzony pośród naszych opiekunek. Koniecznie przeczytajcie historie 5 finalistek konkursu, które skradły nam serca:

Przeczytaj więcej:

Joanna - pielęgnacja włosów

5 faktów o pielęgnacji włosów z bloga marki Joanna

Jak pielęgnacja ciała wpływa na samopoczucie kobiet?

Chcesz mieć racje czy relację? – o sztuce tworzenia relacji

Jak bronić się przed cyberzagrożeniami? Praktyczne porady

Kampania "Zrozumieć starość"

Żyjemy w czasach kiedy niemal ¼ populacji stanowią seniorzy, a ludzie młodzi nie rozumieją starości.

Ludziom w podeszłym wieku żyje się coraz trudniej, a ich rodziny coraz częściej stają przed wyzwaniem opieki nad bliskimi nie mając ku temu kompetencji. Chcieliśmy pomóc w zrozumieniu starości i udostępnić niezbędną wiedzę z obszaru opieki. Tak powstał pomysł na kampanię edukacyjną “Zrozumieć Starość”.

Kampanię "Zrozumieć starość" z powodzeniem prowadzimy od 2017 roku. Cały czas aktywnie działamy i dostarczamy aktualną wiedzę na temat opieki nad seniorami.

W ramach kampanii:

  • prowadzimy regularne live'y na Facebooku z ekspertami dotyczące tematyki opieki nad seniorem. W trakcie transmisji na żywo nasi odbiorcy mogą otrzymać wyczerpujące odpowiedzi na zadane pytania.

Zobacz nasze ostatnie live'y:

  • prowadzimy magazyn online www.zrozumiec-starosc.pl – skierowany do opiekunów osób starszych, który dostarcza wiedzy z zakresu starzenia, schorzeń związanych z wiekiem, opieki i wsparcie socjalnego dla seniorów i ich rodzin
  • prowadzimy bezpłatne warsztaty z użyciem kombinezonu geriatrycznego dla wolontariuszy, nieformalnych opiekunów seniorów, pracowników szpitali i domów pomocy społecznej. Więcej informacji i zdjęć z naszych warsztatów znajdziecie poniżej:
  • przy współpracy z fundacją Zaczyn zrealizowaliśmy raport dotyczący życia seniorów w Polsce podczas pandemii DOSTĘPNY TU
  • zrealizowaliśmy spot do kampanii społecznej "Zrozumieć Starość" DO OBEJRZENIA TU
  • możemy się pochwalić współpracą z fundacją Mali Bracia Ubogich

Przeczytaj więcej:

Zapalenie płuc u osób starszych – jakie objawy powinny zaniepokoić opiekuna?

Zbliża się Wielkanoc – podaruj czas seniorom

6 rzeczy, o których musisz pamiętać przy opiece nad osobą z demencją