Spotkanie rekrutacyjne

Spotkanie rekrutacyjne odbywa się w wybranym przez Ciebie oddziale Promedica24 lub zdalnie, w uzgodnionym telefonicznie terminie. Spotkanie zwykle trwa ok. 3 godziny i kończy się podpisaniem umowy.

Przebieg spotkania rekrutacyjnego

Etapy spotkania:

  • sprawdzenie kwalifikacji w opiece;
  • sprawdzenie umiejętności językowych;
  • omówienie warunków współpracy;
  • podpisanie umowy;
  • szkolenia: Dobry Start i Gospodarstwo domowe.

Na spotkanie rekrutacyjne należy zabrać ze sobą:

  • dowód osobisty;
  • numer NIP;
  • adres Urzędu Skarbowego;
  • świadectwa pracy;
  • numer konta bankowego;
  • referencje i potwierdzenia ukończenia kursów.

Rekrutacja zdalna

Z myślą o kandydatach na opiekunów osób starszych wprowadziliśmy możliwość rekrutacji zdalnej. Rozmowa rekrutacyjna przeprowadzana jest przez telefon. Podczas tej rozmowy kandydatowi przedstawiane są warunki umowy oraz pełna oferta. Podpisanie umowy odbywa się zdalnie przez DocuSign, natomiast jeśli kandydat wyrazi chęć spotkania w celu podpisania umowy, to nic nie stoi temu na przeszkodzie – istnieje możliwość umówienia się w dogodnym dla danej osoby miejscu, aby sfinalizować umowę bądź też wyjaśnić ewentualne wątpliwości.

Kolejnym elementem mającym na celu zwiększenie dostępności Promedica24 dla kandydatów jest Mobilny Specjalista ds. Rekrutacji. Czym różni się Mobilny Specjalista ds. Rekrutacji od Specjalisty ds. Rekrutacji na stałe stacjonującego w danym oddziale? Otóż właśnie wspomnianą mobilnością. Mobilny Specjalista ds. Rekrutacji wyposażony jest bowiem w samochód, którym dojeżdża do dogodnego miejsca wybranego przez kandydata na opiekuna osób starszych. Większość formalnych spraw załatwiana jest uprzednio przez telefon, jednakże finalizacja umowy odbywa się w miejscu uzgodnionym telefonicznie. Rozwiązanie to daje wyjątkową szansę za zatrudnienie wielu osobom, które np. z powodów komunikacyjnych czy nagłych przypadków osobistych pozbawione zostały szansy podjęcia zatrudnienia.

Weryfikacja językowa

Podjęcie pracy jako opiekun seniora w Niemczech wiąże się z koniecznością spełnienia przez kandydatów określonych wymagań. Jednym z nich jest znajomość języka niemieckiego. Bez umiejętności posługiwania się podstawowym słownictwem w obcym języku, kandydat na opiekuna nie będzie w stanie zrozumieć potrzeb swojego podopiecznego i zapewnić mu należytej opieki.

Osoby, które ubiegają się o pracę w charakterze opiekuna seniora w krajach niemieckojęzycznych, są – w toku rekrutacji – zobligowane do odbycia rozmowy w języku niemieckim. Na spotkaniu rekrutacyjnym sprawdzana jest znajomość niemieckiego słownictwa, z zakresu takich kategorii, jak: osoby i zwierzęta, jedzenie, dom, sklepy, choroby, części ciała, kolory, liczby itp. Na koniec, kandydat proszony jest o przetłumaczenie kilku zdań z języka polskiego na niemiecki i odwrotnie. Weryfikacja językowa przeprowadzana jest telefonicznie z osobą trzecią, której zadaniem jest prawidłowe zaklasyfikowanie kandydata na opiekuna pod względem językowym.

Bardzo ważne jest zatem, aby na weryfikacji językowej wypaść jak najlepiej. Na co zwrócić uwagę, przygotowując się do sprawdzenia znajomości języka? Przed przystąpieniem do rozmowy, dobrze jest przypomnieć sobie wyrażenia i zwroty, które mogą okazać się pomocne. Chodzi np. o prośbę, by konsultant mówił wolniej lub powtórzył niezrozumiałe zdanie. Przyda się również przejrzenie słownictwa, które będzie potrzebne w przyszłej pracy.

Co dalej?

Zgłoś się do nas, przedstawimy Ci oferty pracy

Wypełnij formularz, bezpłatnie oddzwonimy
Zadzwonimy do Ciebie w dogodnym dla Ciebie terminie
Na ten adres e-mail wyślemy przypomnienie o rozmowie
Informujemy o możliwości wycofania w dowolnym momencie udzielonej zgody + zobacz więcej
Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Promedica Care Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-807) przy Al. Jerozolimskich 94. Dowiedz się więcej